26 april 2013

Haken in de Mode

Dat grote couturiers aan het haken zijn geslagen liet ik je al zien.
Ik liet je al wat kleding van Dolce en Gabbana zien.

Ook de belangrijke modebladen hebben door dat haken IN is.


Haken is wereldwijd Mode

Heb je de cover van deze Voque van april gezien?
Ik ontdekte het blad bij boekhandel Haasbeek in Alphen aan den Rijn.

Bron plaatje: zie hier

Er wordt kleurige gehaakte moderne Peruaanse kleding getoond.
Heb je een mooi slank figuur, dan is dit prachtig om (na) te haken en te dragen.

Laat je er lekker door inspireren.

Gehaakte haute couture is misser

Helaas slaat een modeontwerper de plank soms mis.

Wat vind je bijvoorbeeld van deze granny squares jurk?
Het is een ontwerp van Paul Smith.


Inspirerende granny squares tas

Vind je granny squares haken leuk?
En haak je graag een kleurige tas?

Laat deze tas van Dolce en Gabbana je dan inspireren.
Goed kijken en wat uitproberen en een look-a-like.


Ik ben benieuwd wat jij met deze inspiratiebron doet.

Succes,





9 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd vind ik het jurkje best leuk!!! Moet nu toch echt eens gaan leren haken!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met wat aanpassingen aan het jurkje komt het mooie vrouwenfiguur mooier naar voren.
      Misschien doet de jurk met andere kleuren anders aan.

      Haken is zo leuk en verslavend. Ik kan het je aanraden.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. leuke toffe ideeen zeg
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat kun je met een paar simpele granny's leuke dingen doen.

      Groetjes,Margaret

      Verwijderen
  3. de tas vind ik wel super. De rest zie ik mezelf niet zo snel in lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor sommige haaksters is het een idee. Iemand is nu bezig met een jurkje van granny's voor haar dochtertje. Het wordt prachtig.
      Ook ik vind de tas super en iets wat er op lijkt is denk ik zelf te haken.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  4. ik loop al in een zelfgehaakte korte rok !!!
    wel met een legging er onder, want nee ik heb geen mooi figuurtje..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat iedereen er mag zijn met zijn of haar eigen figuur. En ik gun iedereen kleding die je er mooi uit laat zien. Of dat bij de granny-jurk zo is ...
      Wat leuk dat jij een gehaakte rok draagt. Bestaat hij ook uit granny's?

      Verwijderen
  5. wow amber dat tas vindt ik ideaal voor zomer..u verrast ons weer met leuke dingen...u blog is heel warm en mooi...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...