29 augustus 2014

Sandaaltjes voor de baby

Wat is er leuk aan een pasgeboren baby'tje?
Voor een haakliefhebber is het antwoord:
"Daar kun je iets leuks voor haken."


























In het haakmagazine Simply Crochet issue 21 staat het patroon.


























Gehaakt van Scheepjeswol Softfun.
Lekker zacht voor babyvoetjes.





Sandaaltjes voor een snoezig klein meisje.
En nu eens niet in roze.


























Niet geabonneerd op Simply Crochet?
Het patroon is een ontwerp van Vita Apala van Monpetitviolon.
Het is HIER te koop.

Fijne dag,

Margaret

24 opmerkingen:

  1. Wat een lieve sandaaltjes.
    Nu nog een paar schattige babyvoetjes waar ze aan kunnen.
    Liefs, Mekanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een lief klein meisje heeft de schoentjes cadeau gekregen. Haar kersverse mama glunderde van oor tot oor en oma naaide er een prachtig jurkje bij. Helaas heb ik daar geen foto's van.

      Fijne dag, Margaret

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. En ze zijn echt leuk om te haken. Ik kan me nu voorstellen dat creatieve oma's graag voor hun kleinkinderen haken en breien.

      Fijne dag, Margaret

      Verwijderen
  3. Super schattig en lief ...
    In een echt flashy kleurtje ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kersverse papa en mama hadden één verzoek: geen roze voor hun kleine meisje. Zo gevraagd, zo gedaan. En haar oma maakte er een schattig jurkje bij waarin ook dit geel voorkwam.

      Geniet van het weekend.

      Lieve groetjes, Margaret

      Verwijderen
  4. Leuk patroon Margaret en je hebt een mooie kleur uitgezocht! (Ik was een tijd "ontblogt" wegens ziekteperikelen maar ik lees me helemaal bij hier, wat is je blog gegroeid! Heel mooi.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vervelend dat jouw gezondheid je even van het bloggen heeft afgehouden. Hopelijk gaat alles nu weer goed met je. In ieder geval fijn dat je weer terug bent in blogland.

      Lieve groetjes, Margaret

      Verwijderen
  5. Inderdaad het hoeft niet altijd roze te zijn om mooi te zijn. Oma ben ik nog lang niet, maar ik vind ze ook schattig om voor een popje te haken. Ja dat heb je als je een poppenblog hebt hé ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn ook heel leuk om voor poppen te haken. Ik volg je blog trouw en jij hebt zelf ook altijd van die mooie poppenkleertjes en schoentjes.

      Fijn weekend, Margaret

      Verwijderen
  6. Dag Margaret,

    Extreem mooie sandaaltjes!
    zo schattig met dat wit lijntje en witte bodem.
    Ben helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net als jij ben ik fan, niet allen van deze sandaaltjes maar van meer ontwerpen van Vita Apala.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Dat dacht ik ook toen ik ze in de Simply Crochet zag staan. Ze staan ook schattig bij het kindje.

      Fijn weekend, Margaret

      Verwijderen
  8. Schattig zeg!ja een heerlijk magazine die Simply Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een fijn blad. Jammer dat de Nederlandse versie minder vaak uit komt en maar een deel van deze patronen heeft.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Dat dacht ik ook toen ik ze in de Simply Crochet zag staan. Dit patroon ga ik zeker vaker haken.

      Fijn weekend, Margaret

      Verwijderen
  10. Reacties
    1. Met al die regen kunnen we wel iets zonnigs gebruiken. Al is het maar aan de voetjes van een baby.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  11. Leuke nieuwe header trouwens! Die is toch nieuw hè? Of ben ik in de bonen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je het ziet. Soms is het fijn om weer eens alles op te frissen. En dit is de eerste header die ik zelf heb gemaakt. Dus nee, je bent niet in de bonen.

      Fijn weekend, Margaret

      Verwijderen
  12. Aan babyvoetjes zien ze er nog leuker uit.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...