29 januari 2015

Kunstige jas om zelf te haken

Heb je de design jas gisteren bewonderd?
Voor mij echt te hoog gegrepen.
Misschien voor jou ook?
Gelukkig is er een alternatief dat jij en ik wel zelf kunnen haken.

























Pas de kleuren aan naar wat bij jou past en creëer je eigen designjas.
Kun je granny squares haken?
Dan kun je met het gratis patroon deze jas echt zelf haken.

Het patroon is van Lion Brand Yarn en beschikbaar in verschillende maten.
Je vindt het HIER.

Veel haakplezier,

Margaret



11 opmerkingen:

  1. Weet je Margaret, qua kleur en model vind ik deze eigenlijk mooier dan de designjas van gisteren. Sowieso veel draagbaarder! Enne..... wat denk je van het gewicht van het garen dat in zo'n grote jas gaat. Dat vind ik echt iets om in de gaten te houden als je kledingstukken haakt :-)).
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk. Het designmodel van gisteren was bijzonder, maar deze is veel draagbaarder. Natuurlijk is het belangrijk om na te denken over de materialen die je gebruikt om te voorkomen dat hij te zwaar wordt om te dragen. Gelukkig zijn er tegenwoordig zoveel verschillende materialen, dan zullen vast geschikte garens bij zitten.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit maar ga me daar toch maar niet aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt iets heel anders dan de leuke knuffels die jij vaak haakt.
      Er zijn ook mensen die zich daar niet aan wagen.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  3. Wat zijn die vesten toch prachtig. Doet mij er aan denken dat hier nog een granny vestje in katoen klaar ligt om in elkaar gezet te worden. Zou echt eens werk moeten maken om al mijn UFO's verder af te werken alvorens ik aan iets nieuws begin :-) Misschien toch maar een lijstje opstellen :-)

    Fijne dag - lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een granny vestje dat je alleen nog in elkaaar hoeft te zetten? Snel oppakken. Het is even een klusje, maar daarna ben je vast helemaal blij met het vestje.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  4. ja dit moet wel te doen zijn. Dat behoeft niet eens een patroontje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie jas jij bent ook een artist hé al wat je kan maken chapeau groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...